Tuesday, November 3, 2009

cintaku sewangi kasihmu


tajuk entri x bole blah ngee... xde kena mengena ngan isi entri yer.. kali ni shin nak tepek cite pasal perfume.. haaa... shin antara golongan umat manusia yg suka benda benda wangi ni.. huhuh tp shin xde la jenis rajin membeli perfume.. mahal kan.. so beli apa yg shin minat jer.. tu la pakai hari hari.. dan bau tu menjadi identiti untuk diri shin seorang.. melainkan ada orang lain gak yg pakai bau tu.. lain citer.. kalo pakai tukar tukar.. mcm dah xde identiti la plak huhuhu

kengkawan nak tau... biasa kalo shin masuk singapore.. memang xde benda lain shin cari.. perfume sokmo... tapi bukan untuk shin la.. untuk kengkawan shin.. biasa nya sebelum pergi.. shin akan amik oder dulu.. siap bawak tester la.. mana mana perfume yg shin ada.. shin bagi diaorg test bau dulu.. kalo diaorg suka.. bole la oder... ada yg dah bagi duit.. ada gak yg dah dapat barang baru nak bagi duit.. x kesah la.. janji bayar ngee~

biasanya kengkawan pompuan jer la yg galak mengoder.. untuk sendiri pakai la.. untuk laki laa.. kalo dak lelaki ni.. mana mana yg metroseksual (poyo) jer dok oder.. tp biasalah.. pembeli kan agak cerewet (berkira sebenarnya) hmm depa nak yak sedap bau dia.. murah... ada brand.. kannn kaedahnya... tp xmo mahal mahal.. citttt!

so shin suggestkan diaorg beli yak kecik kecik jer.. chomel chomel 15ml punya.. haa.. x lebih Rm50. dulu shin pun ada gak pakai miniature... leh tukar tukar bau... tp buat masa skrg hari hari shin tala si Hypnose tu.. maklum la.. sejak shin jadi duta Lancome skrg ngeee~

cuma lepas ni shin kena stop kejap pakai Hypnose.. memandangkan benda alah tu dah nak habis.. shin beli masa nak puasa aritu.. haaa.. baru baper bulan.. adoiiiiiiiii.. ker bocor botol tu...!!!

lantas sebagai wakil Avon skrg ni.. shin kena la pakai perfume Avon plak.. semata mata untuk meyakinkan orang ramai... yang perfume Avon pon leh tahan wangi... shin pon nak fokus jual perfume jer... dah masuk 3 bulan ni.. dah banyak gak perfume Avon shin jual hik hik.. hebat tak??? (blagak)

sebahagian perfume Avon yg shin jual bulan ni..

shin pun wakil CNI gak ngee.. merasa la korang tetiba mendapat iklan percuma pasal produk produk Avon ngan CNI... yer.. shin cuma penyampai maklumat.. berkongsi pengalaman.. sama ada korang tertarik atau tak... tiada paksaan di sini yer~

bebalik pasal cite perfume kat singapore yer.. melalut lalut dah shin ke CNI ngan Avon plak.. ngee.. banyak la sgt pilihan yer.. sediakan duit jer.. penat sangat membeli orang punya.. shin terlupa nak survey untuk diri sendiri.. huhuhu.. cian shin.. xde apa barang yg shin beli untuk diri sendiri.. mungkin sebab penat sgt.. sampai dah xleh nak pikir dah.. yg penting apa yg shin listkan untuk kengkawan shin semua dah shin beli...

ada gak perfume yg diaorg oder xde dijual... hmm so terpaksa lah shin berani mati belikan yak lain.. td masa shin bagi kengkawan shin.. risau gak kalo kalo diaorg x berminat.. fuhh sib baek diaorg amik gak... bukan terpaksa yer.. tp diaorg suka gak baunya.. x sia sia shin penat penat dok jadi juri menilai bau kat singapore aritu ngee~

meh shin tepek gambo perfume perfume yg kengkawan shin oder ngan shin aritu... haa mana tau kot kot korang nak beli gak nanti..

yak ni Mohd Shamsul Bahari kirim... haa.. 100ml.. dia nak minum kot... minyak wangi yg ado dia nak wat apa ntah.. ni dah beli yak lain.. harga kat Mesia mau cecah Rm200 lebih kan... kat singapore murah jer.. Rm175 haa berbaloi baloi

yak ni miniature punya saiz la.. cuma Gio Valentino tu jer 30ml.. hmm kawan kawan shin x oder aritu.. dok telan air liur tengok cK euphoria yang siap box cantik.. hmm next time kalo shin pegi singapore.. diaorg nak oder lagik.. masalahnya aritu tinggal sebijik jer... tp orang kedai tu cakap.. akan masuk stok baru dan dia simpankan untuk shin.. hmm iyer la tu kann~

disebabkan ada perfume yg kengkawan shin oder xde dijual.. so shin saje beli yak set punya.. tp kecik siki saiznya dari saiz miniature biasa.. so harga dia murah lagi la.. 3 bijik dah terjual.. tinggal lagi 2 bijik lagi...


setiap pembeliah shin sertakan ngan beg chomel ni ngee~

hah malam td.. dah shin dah dapat buyer untuk lappy Dell yang shin dok promote kat kengkawan... tp ni bukan kawan shin yak beli tp budak luar.. tak kesah la... Rm500 jer.. seronoknya.. lega dah 1 lappy terjual.. tinggal lappy Hp jer belum terjual..


taraaaa~

seronok nya bila barang yg kita jual ada orang beli kan.. tu buat kita lagi bersemangat nak jual lagi dan lagi.. ngee... penat yg berbaloi...

ok guys.. jumpa lagi yer... sekian ek~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

10 comments:

Terry said...

ewahh shin.. business minded man gak shin ni ek? :)
tup tup.. nanti shin jadi jutawan.. haha.. best best.. :D.
bleh la rompak shin selalu
*gitu plak.. adeh..

ish..telan air liur jerla Terry tengok perfume2 tu.... teringin nak beli..tapi.. duit harus disimpan untuk masa menjamin masa depan.. *uwekss

:)

Gelas Biru Muda said...

lappy RM500 tu lappy hapa? sy bli lappy pun RM4500... ???

i'm shin... i'm inesen said...

terry : amboiih belum belum dah ada napsu nak rompak shin ek.. aishh biasa diaaa! alahai kengkawan shin beli yg kecik2 tu jer la... leh pakai 4-5 bulan hik hik

gelas biru muda : itu lappy 2nd hand la pakcik... tu pasal murah.. ngerti~

Terry said...

eem~ bernafsu untuk rompak shin takde..
bernafsu kat shin ada kot.. haaha.
kecik tak besh la shin.. nak besar2.. baru puas pakai.. haha..
*hmm.. cam lain jer bunyi nieh..

i'm shin... i'm inesen said...

terry : aiyoooooooo... segan kejap~

lanz_evo7 said...

iyola..
nk jaga hati kwn kena beli gak.
walaupun da sedia ada yg lain.
huhu..

tengku_fir21 said...

huhuhu
amat tergoda...
perfume itu...

i'm shin... i'm inesen said...

lanz : saddap u!!

fir : kan kan.. jom pi singapore nak!!

Terry said...

bukan nak ajaq Terry gi S'pore sekali.. huwaaa~!

i'm shin... i'm inesen said...

terry : meh meh...ala jgn majuk ek