Thursday, November 19, 2009

Lawak : Farid Kamil yg desperate


ada seorang lelaki yang telah dua kali berkapel tapi selalu gagal dengan percintaanya. namanya Farid Kamil... dia pasrah sangat.. percintaan pertamanya musnah kerana boyfriendnya kasar, cemburu buta.. selalu dok memukulnya. kekadang dia cakap ngan bangla jual carpet pun kena marah.. aishhh panas baran la katakan..

percintaan yang kedua juga x menjadi sebab boyfriend dia lari ikut perempuan lain. konon nak back to normal life.. jadi str8... perghh... katanya lahh... sedangnya.. nak suruh jadi top pun payah... asyik nak menadah jer kerjanya huhuhu.. kata jer flexible..

setelah kejadian itu, sampai sekian lama dia belum menemukan kekasih baru yang mampu memuaskannya secara zahir maupun batin. Hingga suatu hari dia memasang iklan di manjam, facebook, planetromeo.. semua natang laa yg sewaktu dengannnya..

"Dicari: Laki-laki yang tidak suka memukul, setia dan sangat hebat di atas ranjang."

seminggu kemudian datanglah seorang lelaki dengan mengetuk pintu rumahnya. betapa terkejutnya setelah dia membuka pintu, seorang laki-laki tanpa kedua tangan maupun kakinya dok terconggol depan pintu..

"saya datang sehubungan dengan iklan yang kamu pasang seminggu yang lalu," ujar laki-laki tadi dengan penuh yakin.

"mungkin kamu salah," serentak itu Farid Kamil nak menutup pintu.. tp di halang oleh lelaki tadi..

"biar saya cuba jelaskan," pintas si laki-laki tadi.

"saya tidak akan memukul kamu kerana saya tak ada tangan, saya tidak akan lari meninggalkan kamu kerana saya tak ada kaki.

"tapi...bagaimana saya boleh tau awak hebat di atas ranjang? kata Farid Kamil herannn.

"agak-agaknya, tadi saya mengetuk pintu dengan menggunakan apa yer??????

* nanges~

sekian~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

8 comments:

HBehDawson said...

haahahah lucu kelakar lawak2 hahaha kenapa FARID KAMIL? mcm artist jer ahhahah :P

Terry said...

emm.. *malujap.

haha. dia guna aper ek ? shinn..boleh tolong jawabkan? :P.
ngee~

memang sah2 hebat di ranjang kot. weee~

bOyFeiZ said...

hahahaha..

nak ketawa pun serba salah nie..huk3

tak ketawa ada mati duk tahan jer..

so ketawa je lahh...

hahahahaha..

p/s: macam pantun lak..ekekekeke

Anonymous said...

tu ular sawa ke yg ketuk atau belali gajah...?hehehe

mIE..

Muhammad Afif said...

dropping by to say hi! =)
and lawak tuh mmg best... =)

AzAz said...

ahahaha... hebat gak ko wat lawak cam gini... agak lucah oops.. bebas....

Kaleidoscope said...

Miahahah...adehlah dik shik. Menyembur air milo depan pc pepagi hari ni:P..

i'm shin... i'm inesen said...

ngee~

:)