Friday, November 6, 2009

kalau la cinta tu rasa cekelet..


kengkawan nak tau... ( x nak pon! ) siot.. selebet laa.. korang kena tau gak!!!! haaa ni nak habaq... kalo korang nak tau... shin paling suka kaler cekelet... ngee... baju baju shin banyak yang kaler cekelet... shin suka makan cekelet.. sampaikan umah bujang shin pon shin cat kaler cekelet.. pesal ntah... suka bebeno kaler tu...

pastu kalo sebut pasal cekelet ni.. hmm ada orang bilang.. banyak makan cekelet nanti kuar jerawat... ntah ek.. x tau plak... so far ok jer... kalo shin makan cekelat xde kuar jerawat hehehe

dulu masa kekecik.. shin suka makan milo... milo tu bukan buat air la.. shin cedok 3-4 sudu.. pastu makan mcm tu jer.. jilat jilat.. x pon.. letak air skit.. then kacau jadi la cekelet cair.. nyummmmm.. ada time shin mmg saje x tutup tin milo rapat rapat.. sebab suka jadikan milo tu kerassss.. pastu makan bagi habis hahaha.. penah kantoii.. pastu kena marah ler... patut la milo cpt abis kat umah ni kannnn... huhu sampai la skrg.. kalo beli cekelet.. shin akan biarkan dulu.. bagi dia cair.. baru makan... sedappp...


ada jugak orang bilang... kalo makan cekelet sebelum buat hubungan seksual.. perfomance makin ampuh.. hebat di ranjang.. hahahah ntah la ek.. tak tau la plak.. shin kan inesen.. lom penah try... opssssssssss... mmg la shin kan bujang lagik!!! ngee~

kalo sebut bab cekelet ni.. mmg sinonim ngan org yg kapel kapel.. falling in love gitu kan.. ciss... kalo jumpa.. slalu dapat cekelet.. seronoknya... kalao la rasa cinta tu mcm makan cekelet kan best... nikmat sampai ke titisan terakhir huhu... xmo la memula rasa manis... tengah2 rasa lemak berkrim.. tetiba last last rasa pahit... aishhhhhhh...

shin nak cinta yg sentiasa rasa cekelet yg sedap sedap... sedap diluar.. sedap di dalam.. setiasa teringat ingat kalo x dpt nikmat cekelet tu... aiyoooo sedap sedap!


ouhhh ni nak cite gak pasal cekelet.. tp berkaitan ngan pembalut cekeket.. haaa... biasanya apa korang buat ngan pembalut cekelet?? ato pon korang tengok tengok la member sebelah ker.. scandal korang ker.. kapel korang ker.. kalo korang bagi cekelet.. apa yg diaorg buat ngan pembalut cekelet tu ek..

1. Diramas
jika korang suka makan cekelet dan kemudian korang suka meramas ramas kertas pembalutnya sebelum dibuang ke dalam tong sampah... beerti korang tergolong dalam golongan orang yg tidak suka ada atau terlibat dalam masalah cinta... fikiran korang sering berkecamuk membuat korang sukar memberi konsentrasi terhadap sesuatu perkara. tak hairanlah pasangan korang or kawan kawan korang sering mengeluh ngan perangai korang tu...

2. Dilipat
jika korang jenis suka melipat lipat kertas pembalut cekelet, kaedahnya korang jenis orang yg rapi dan pembersih la... katanya la.. gaya hidup ngan pemikiran yg teratur.. tp korang moody dalam bercinta.. korang x pandai mengawal emosi.. haaa.. x elok kan mcm tu...

3. Dibetuk bola
haaaaaa.. jika orang yg makan cekelet tu suka membuat kerta pembalut cekelet mcm bola.. pastu dok maen maen kat meja.. mungkin korang jenis yg tengah bosan ngan pasangan korang.. aishhh bahaya tu kann... baek korang tengok bebetul!!

4. Dikoyak koyak
hmm yak ni plak jenis orang yg romantis dalam pecintaan.. kalo korang nak cari pasangan.. bagi la cekelet kat orang tu.. kalo kertas pembalutnya dikoyak koyak.... kira betuahlah korang.. dapat pasangan yg berjiwa romantis dan sentiasa mementingkan romantis dalam hubungan...

haaaaaaaaaaaa apa lagi... cpt beli cekelet hari ni jugaaaak...!

moral of the storynya : kat tempat shin hujan lebat dari pagi td... sampai la ni x benti benti.. rasa nak mengunyah jer.. sampai la teringin nak makan cekelet... malas nak kuar... huhuhu.. tu pasal terbawak bawak sampai masuk entri.. tp kan.. camne ek.. tetiba.. korang kena ikat.. pastu badan korang kena lomor ngan cekelet.. pastu ada plak yg menjilatnya.. eiiiiiii.. nak celen fantasi ning baizura sgt kann.. haahahaha choppppppp! i'm inesen!!!


apa macam? ada berani??

sekian.. jumpa lagik~

p/s : x sabo nak pi KL esok ngee~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

6 comments:

Terry said...

oh. hehe. cokelat merangsangkan nafsu seks ek? no wonder la.. shinn oh shinn.. hahaha. :P

cokelat itu sedap.. so just enjoy it as it is.. ngee~

as for the things that i'll do when I have the candy wrappers, I'll either fold it or I'll tear it to pieces. hehe. :P

AzAz said...

yup, mmg cokelat digalakkan dimkn sebelum, semasa dan selepas seks... mmg power!

betul tu cekelat mmg mcm cinta, ada manis ada pahit... sb tu cinta & cokelat slalu digandingkn

tapi bab bj ape2 ke lbh suka kaler hijau, biru dan merah... cokelat ni kureng, kulit nmpk pucat dgn kaler ni...

death by chocolate cake, kek yg paling sedap sekali... sekali makan xkan berhenti smpi licin...

eh? iye ke lipat2 tu... mcm trkena kt muka sendiri lak... tapi masa mkn mmg x sedar tangan dok origami sampul cokelat...

pasal lumur satu bdn dgn cokelat... tu x prnh cuba lg...

MeManik said...

eh gatalnya budak shin-chan ni, citer psl coklat, coklat mana 1 ni, yg liat tu ke?

bestke said...

pegi kl wat apa tenguk bola kat bukit jalil ke? shin sokong mana kijang ke rusa?

i'm shin... i'm inesen said...

terry : yer.. shin penah terbaca artikel pasal tu.. tp camne yer nak tau keberkesanannya... haruskan di coba?? ngee~

azaz : u should try it!! (huh cakap org.. macam dah penah kan!) ngee~

memanik : no laa... shin inesen!!

bestke : xde pasal nak tengok bola... shin minat tennis jer

Lisa said...

nakal shin nih erk hehehe
tp mmg best klau mkn coklat leh coolkan diri yg tgh tensen tau hehehe terutama bila peyed huhuhu lega rs bila mkn coklat