Friday, August 7, 2009

So... KISS ME !!!


kengkawan... korang pernah kissing kissng tak?? hik hik.. matilah bagi soalan merembes pepagi ni... ouh.. malu nak jawab ek.. tak per tak per.. jawab dalam hati ek.. ngee~

xde la.. actually malam tadi.. ngantok sangat.. pastu tetido.. then.. shin mimpi.. masa tu kat mana ntah.. shin x ingat kat mana... yg shin perasan.. shin dok tengah lepak ngan kengkawan.. salah sorang tu shin x kenal.. tp dia join kitaorg lepak lepak ler.. walaupun x kenal.. tp tak macam orang luar la.. mcm kenal la jugak.. even x kenal sapa dia hahahaha complex kann..

budak tu bawak kapel dia.. so x kesah la kan... tp masa shin nak blah tu.. dia tarik tangan shin.. pastu muka dia rapat kat muka shin..

masa tu shin ingatkan dia nak bisik apa... rupanya... dia ciom pipi shin... woaaaaaaaaaaaa... even dalam mimpi.. rasa mcm tekejut.. shin toleh kiri kanan.. takut kapel dia nampak atau kengkawan lain nampak..


uiiiii.. dia ciom macam ni laa... lama tau.. suka suka suka

lama tau dia ciom pipi shin.... selesa sangat... rasa bahagia.. huhuhuhu.. pastu shin rasa nak blah dah.. tapi dia x bagi shin pergi... dia ciom lagi sambil cakap cakap... ntah apa dia cakap.. shin x leh nak ingat... cuma rasa selesa yg amat sgt.. sambil kena ciom kat pipi.. sambil tu dia cakap yg macam besh besh jer... mungkin dia ckp dia suka shin kot hahahaha.. ntah la.. mimpi kan.. jarang leh ingat semua nya...

pastu terjaga... tau tau jer.. dah nak kul 5 pagi lebih.. uiks... aiseyman.. pesal la terjaga plak kan... baru part ciom.. lom part lain heheheheehe potong stim tul ngee~

tp tu la... mcm besh jer kena ciom kat pipi kan.... arghhh.. sapa la budak yg ciom shin tu... menjelma laaaaaaaaaaaaahhh... arghhhh stress pk.. mimpi tu mcm real jer.. even sebenarnya just mimpi... arghhh naper la mimpi.. naper ek tak jadi bebetul.. arghhhhhhhh~

* pattern budak inesen yg desperate meroyan

moral of the story : motip sangat citer ciom ciom pagi Jumahat... kang ada kena sambo petir.. hik hik... takutttttttt~


pic konon paling ghairah '' sapa nak ciom pipi shin angkat tangan!! ''

m(^o^)m

* i'm shin.. i'm inesen

16 comments:

Imranarez said...

mesti mimpi basah ni...dah mandi junub?

i'm shin... i'm inesen said...

pakcik im : uikz.. lom tahap basah ler.. pra basah pun xde.. x sempat.. ghaib dah mimpi sbb terjaga.. spoiled...

ahsfantasy24 said...

huhuhu..
shin2..
=)

Nuri said...

Mak dapat rasakan yang jejaka itteww adalahhh???? azwana alia kanzzz...larikkk

i'm shin... i'm inesen said...

ahsfantasy : hik hik

nuri : kureng la ko kan....

Kaka' said...

smooch smooch

avegalion said...

nasib baik tak sempat nak masuk 18SX kan.. hehehee

lanz_evo7 said...

da biasa kiss smpai terbawak2 ke mimpi..mesti tengah gersang!!!huk3..

Anonymous said...

Shin shin....nk ciom idung shin bolehh...?lepas ciom org nk gigit bleh x...???

mIE...

PrinZeAlfiE said...

ada la tu seseorg yg akan dtg dlm hidup anda!! x caye tggu je dan lihat..

i'm shin... i'm inesen said...

kaka' : awat eh?

avegalion : kan kan... tp pasrah gak.. x tau apa yg jadi lepas tu.. takkan ciom ciom jer.. hehehe

lanz : kureng la ko..

mie : aish... awat nak ciom batang hidung shin lak.. pipi la.. pipi laa..

alfie : wahhh sapa tu ek.. hmm aish.. x sabar ni.. esok dah ada ker ek??

* i'm still inesen

Louie Terbang Tinggi-Tinggi said...

ada harapan diperkosa ni..hahhaa gurau jerk :P

i'm shin... i'm inesen said...

Louie : kot yer nak perkosa..kiss me mukadimah dia dulu k... hik hik... aishhh gurau gurau gak ni..

adyputera said...

huhu... de sekret demaire nih kot? huhuhu

i'm shin... i'm inesen said...

aishh.. budak comot cam shin ni ader ker org admire ek.. aishhhhhhhhhhh...

azli said...

amboi hot lagi terhangat dipasaran .. ciuman salah satu titik berahi seseorang tau..tak tau perlakuan sebegini boleh membangkitkan hormon estrogen & testesteron naik mendadak 100 darjah sesius tahap mendidih.. ape pun itu pendapat kami je.. salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/