Friday, August 21, 2009

weiii esok puasa ar...

PENYIMPAN Mohor Besar Raja-Raja, Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah mengumumkan umat Islam di negara ini akan mula berpuasa esok selepas ditetapkan oleh Tuhan Yang Maha Mulia Allah S.W.T..

---> shin curi bideo kat utube.. korang leh la layan hehehehe.. kot kot x nyempat tengok malam td kan.. bukan selalu tengok muka orang tua ni kuar tb... balik balik muka dia.. balik balik suara dia.. dari shin kecik sampai dah beso la ni.. ngee~

shin ingin memohon maap.. kepada kengkawan.. mana mana yg mengenali shin... yg dah pernah jumpa.. atau belum.. atau in process ( ader ker ek?? sob sob :'( ... x laku ).... mintak maap zahir batin.. halalkan la apa apa yg patut ek..

shin nak ucapkan kat korang.. selamat menyambut bulan Ramadhan al-mubarak, selamat menjalani ibadah puasa ek... jgn puasa yak yok ek... jgn kita jadikan bulan mulia ni bulan pembaziran ( belanja sakan kat bazar Ramadhan ), bulan bermalas malasan ( asyik tido jer ), bulan penuh keluhan ( penat la.. panas la... lapar la... ) dan sebagainya.. kita jadikan bulan ni bulan penuh kesyukuran, kerahmatan dan kebesaran... berebut rebut buat amal kebaikan ( cewahhh.. hope shin pun buat juga ) InsyaAllah...

khusus kepada kengkawan yg nak balik kampong sempena nak nyambut puasa ni... nak berpuasa ngan famili, buah ati.. scandal... berhati hati di jalan raya ek... semoga selamat sampai ke destinasi... terutamanya kepada kawan baik shin Mohd Shamsul Bahari ( yg mungkin balik sini minggu dpn.. jgn lupa bawak mercun ek).. juga kepada Arel... kot kot balek KL ker.. hati hati sokmo la..

shin doakan semuanya selamat.. sihat sejahtera seisi keluarga... moga moga.. puasa kita semua tahun ini.. diberkati dan diterima ALLAh S.W.T... AMIN

salam salam.. salam penuh inesen...

m(^o^)m

* i'm shim.. i'm inesen

12 comments:

Anonymous said...

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak dan selamat menjalani Ibadah Puasa buat Shin dan keluarga.


mIE...

b-boy said...

SELAMAT BERPUASA GAK..tp gamba tu macam SLEMAT BERKHATAN KALI KE-2 jerkk.. wakakkaka larikkk!!!

p/s: pasal pop up windom tu..g setting and click bahgian comment..the sellect pop-up window..then save...btw I'm still inesyen..hek3

i'm shin... i'm inesen said...

mie : mekaseh.. sama sama la kita ek

boy : orait.. dah wat dah.. cuba ar!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

selamat berpuasa shin...semoga dlm bulan ramadhan ni keinesan shin makin memancar-mancar...ngeee =D

i.l.h.a.m.a.n.s.i.z said...

*ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna.. agar dapat ku lalui dengan sempurna..

erk! sekali macam man bai daa!
ngee

salam ramadhan ditujukan buat encik shin yg inesen di selatan tanah air..
maafkan daku kerna tidak dpt beraya eh silap berpuasa bersama..
motip??

moga ramadhan kali ini akan membawa 1001 rahmat pd diri kita masing2..
sama2 lah kita rebut peluang yg ada..
amin..

puasa yang yok..
bangun pagi bukak tv.. :D

ngeh3..

salam jumaat n selamat berpuasa!

i'm shin... i'm inesen said...

nuar : belum belum lagi dah bekilau kilau cahaya inesen shin ni hehehe.. selamat berpuasa ek

ilham : sekali mcm man bai.. dua kali mcm kak pah daaa.. ngee

meh la puasa bersama kat blog ek..hik hik.. supaya kita berpimpin bersama ker arah yg inesen.. ngee.. motip kan nak pimpin pimpin..

AzAz said...

selamat berposa shin... moga2 kali ini penoh le.. jgn ada puso yak yak yuk lagi yerk! larikk!!

Louie Terbang Tinggi-Tinggi said...

kita pun tau selamat berpuasa

Arie Anuar said...

selamat berpuasa shin..
jgn wat2 termakan nasi lak tau..
=p

Zampeada said...

selamat berpuasa shin

i'm shin... i'm inesen said...

azaz, louie, arie, zam... guys.. selamat berpuasa yer.....! shin doakan korang semua sihat sejahtera hendakNYA... AMIN

KakaXY said...

utk KakaXY xde ke?
huhu