Thursday, October 22, 2009

akhirnya.. kau hadir dalam hidupku


kengkawan.. nak tau??? shin happy sangat ari ni... haaa nak tau kenapa??? ngee.. xmo tau?? aissshh.. x kira.. korang kena tau gak ngee...

memula camni... arini shin happy sgt sebab baru sat tadi hujan lebat.. berserta guruh petir.. siap pakej kena black out kejap ngee.. so.. ngan secara tindakan refleks nya shin shut down lappy, disconnect tenet shin.. fuhhhhhhhh.. xmo insiden luka lama berulang kembali ngee.. mau meroyan kalo kena lagi kali ni... ish ish ish.. mintak mintak di jauhkan tuhan..

walaupun hujannya x la sampai sejam.. tp bersyukur sgt.. akhirnya dapat gak rasa maen maen ari hujan tepi tingkap ngee.. nak mandi hujan xleh ar.. sebab biasanya kalo hujan pertama selepas sekian lama dok panas jer.. mengadungi asid yg bole membahayakan kesihatan hahahaha.. ni shin dengar orang cakap la.. betul ker idak x tau la ek.. perghh sejuk sehhh maen ari hujan.. sorang sorang pun jadi ler.. sib baek x sempat bikin kapal kertas.. td dah terpk nak buat.. tp tetiba rasa terlupa plak camne nak bikin.. so shin batalkan niat murni shin tu..

yg keduanya kann.. akhirnya... CD Nikki Palikat-Hawa dah pun selamat sampai kat shin... td dengar bunyik moto posmen jer shin dah berlari bukak pintu... haaaa hebatkan shin.. dengar bunyik moto jer shin dah tau.. tu moto posmen.. hik hik.. tu belum lagi dia bunyikan hon moto dia.. ngee~

Align Right
taraaaaaaaaaaaaaaaa~

tu dia... DIJAMIN SAMPAI ESOK katanya.. tp Mohd Shamsul Bahari dok pos 20hb.. la ni dah 22hb... mau 2 hari baru sampai.. cittt pooodahhh.. patut dia tulis.. DIJAMIN SAMPAI ESOK KAT PEJABAT POS... haaa nak sampai kat penerima tu lom tentu la tu juga dapat kann...



yeahhhhhhhhhh... CD Nikki shin.. ala la la chomeynyaa... mekaseh ek Mohd Shamsul Bahari sebab tolong shin belikan ( mesti ko rimas kan.. hari hari shin dok tanya bila nak beli.. bila nak pos ) huhuhu... sekarang ni x yah risau.. shin x tanya lagi.. tp...maybe shin akan tanya bila nak pos cite Glee.. episod yg terbaru huhuhu... jgn maraaa ar.. nanti cepat tua...!

ni yg shin nak promote ni... guys.. korang x perlu ragu ragu nak beli album ni.. kalo dah boring dengar album tempatan yg balik balik ngan lagu yg boring, xde kelainan.. haaa ni la album yg patut korang dengar... x rugi.. sebab semua lagu lagu dalam ni sedap yer.... percayalaaa.. budak inesen tak akan cakap bohong yer.. ngee~

next shin akan buat ulasan pasal album ni yer.. ngee.. korang mesti baca sampai muntah huhuhu.. tp sebelum tu korang dapatkan dulu album ni... tp masalah untuk kengkawan yg dok kat Johor ni yer... album ni susah nak dapat.. memang hampeh.. so susah susah.. korang kena la mintak tolong kengkawan ker... bf ker.. gf ker... scandal ker.. sesapa jer yg sewaktu dengannya yg dok luar dari Johor untuk dapatkan album ni.. xde hal laa kan... untuk dapatkan sesuatu yg terbaik jgn putus asa.. masih ada alternative lain.. cuba usaha atau tak jer ek... cum'on guys... jadilah peminat Nikki Palikat lepas ni ek... ngee.. love u guys~

p/s : dapatkan yg original ek.. kalo tak.... xmo kawan!

sekian dulu ek... tata.. jumpa lagik...


ngee~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

10 comments:

Terry said...

amboii.. mesti seronok main ujan kan?? haha :) . yerla, dah berzaman dah kering kontang jer.. tul tak?

ehh.. nak gi beli la CD Nikki camnie... jap nanti Terry gi beli...
kalau tak sedap, Terry ganyang shin.. hee~ :)

Terry beli yng ori kay...
heheh.. kalau takder yng ori camner? :(

i'm shin... i'm inesen said...

kalo ad Terry lagi seronok kita bermain bersama... dok ar.. dah kegersangan kering kontang beberapa ari ni.. tetiba hujan.. kejap pon jadi ar ek..

erkk.. nak ganyang shin?? aiyoo lama x dengar perkataan ni hehehe.. kalo sedap plak camne??? dont worry.. shin takkan ganyang Terry.. sebab...

mesti ada ori punya.. kat sana mesti berlambak... kat sini nak cari yg ori ngan tak ori pun payah.. xde seko pun jual.. hampeh

yoro okino said...

wahh good day laa nie

♥ayudeadwish♥ said...

macam dapat chokie2 je.. epy cgt!!

i'm shin... i'm inesen said...

yoro okino : haa.. betul betul betul

ayu : ni lebih dari tu... hepi yg mencapai puncak klimaks.. bole?

Terry said...

sebab apa takmau ganyang Terry? hmmm..

AzAz said...

...?...

i'm shin... i'm inesen said...

Terry : biarlah secret kata CT

azaz : yup wussup!?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sesuai shin jd PR Palikat nih =P

i'm shin... i'm inesen said...

Nuar : PR xmo.. nanti kena wat banyak keje huhuhu nanti otak kena pakai slalu.. x suka.. nanti jem susah.. shin nak jadi back up vokal jer... hahahahah.. x bole blah ek